2009. július 18., szombat

TESCO FAN VAGYOK :)

Már nagyon régen nem járok a TESCO-ba vásárolni,mivel ahányszor bemetem csak felb..ták az idegeimet , és minden alkalommal beírtam a vásárlók könyvébe. Katasztrófa,hogy a multik mit meg nem tehetnek itt Magyarországon a vevőikkel. Ezeket a nyugatabbra lévő országokban soha nem tehetnék meg, mert ott az embereknek van önérzete és kiállnak magukért,és igazukért. Folymamatosan beírtam a vásárlók könyvébe, és így már fejem " vanted " állapotra volt állítva az áruházban. A mai napon mégis rákényszerültem ,mivel hirtelen kellett valami. Hát megint csak nem jól tettem. A halas pultnál hárman álltunk és vártunk, eladó egy szál sem. Kezdett dejavu érzésem lenni, mivel ezt már egyszer 2 éve a sajtos pultnál átéltem Karácsony előtt. Szóval állunk és várunk semmi ,szólunk a húsos pultnál hogy "mi van nincs eladó,vásárolnánk? " Csengetni kell kérem csengetni "közölte a húsos pultbanálló hölgy. Akkor láttuk meg a kitett papírbábot amin egy csengő volt elhelyezve és kiírva csengessen ha eladórt kíván " hehe--Elég röhejesnek tartom , hogy csengetéssel kell egy eladót hívni ha vásárolni akarok . Milyen kiszolgálás ez?--Na de mit várok ?-- TECO-- Na persze csengethettünk , sehol senki. Már megint kezdett felmenni az agyvizem, és úgy döntöttem elsétálok , természetesen az üzlet másik végében lévő ügyfélpulthoz. Kértem a panaszkönyvet, ismét olyan érzésem volt , hogy időutaznék, mert megint én írok be csak a panaszkönyvbe. Szomorú, hogy a 3 emberből egy sem állt ki rajtam kívül ,és nem tett semit azért hogy kifejezze a véleményét. Megtörtént a beírás,kérdezem akkor most lesz valaki a pultnál? " Természetesen, szóltunk az osztályvezetőnek " volt a válasz. Visszasétálok a halashoz, és mit ad isten, imét nincs eladó. Újra lejátszódik az előző sztory. Na fogtam magamt és kirohantam az áruházból ,Ismét egy régi új tapasztalattal gazdagodava -- Nem kell nekem a TESCO- ba menni vásárolni. És jobb ha más is kerüli ,ha nem akar idegbajt kapni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése